Den sista


Kl. 19:50 |
God kväll bloggisar!
 
Nu sitter jag och äter lite middag och gruvar mig lite inför att åka iväg och arbeta min sista natt på väldigt länge. Det ska såklart bli jätteskönt men det är även lite skrämmande att det börjar närma sig att vi kommer snart bli fyra. Mycket olika känslor i kroppen och funderingar nu! Jag fick brevet hem i går från försäkringskassan om att jag har fått beviljad full gravidpenning de sista två månaderna. Inte för att jag trodde att jag inte skulle få det beviljat men det är ändå en sådan lättnad att få det på papperet. Jag har kastat i hop en ananaspaj som jag tänkte bjuda brudarna på i kväll, men jag inte om den ska få stanna hemma. Den blev inte alls bra. I stället för vaniljpulver tog jag istället vaniljstång och det blev lite för mycket bruna prickar om jag säger så... Ja vi får se! 
 
 
 Kanske börjar det bli dags att dra ner på vilan under dagen för den här lilla damen ? 
 
I dag har vi gått in i vecka 32 (31+0) och magen är g.i.g.a.n.t.i.s.k (ni som följer mig på instagram har ju sett). Ett inlägg om det kommer i morgon! 
 




Kommentarer
Sarah leman

Hur sover hon nu?:)

Svar: Hon sover oftast två timmar! Till veckan ska vi prova dra ner till en timme :-)
Sara´s Dagbok




Kom ihåg mig?