Julgodis - Nutellacrisp


Kl. 10:11 |
Hej bloggisar!
 
I dag tänkte jag bjuda er på ett superenkelt och supergott recept på julgodis. Eller, om jag får säga så skulle jag kunna äta dessa året runt ;-) hihi De är verkligen busenkla att göra och går snabbt. Perfekt att låta små händer röra i smeten. 
 
 
Låt mig presentera Nutellacrisp! 
 
Du behöver en burk Nutella
Rice crisp 
 
Värm nutella över vattenbad så den blir mjuk och följsam. Häll sedan över i en stor skål. Tillsätt Rice crisp så det blir lagomt. En smaksak. Rör i hop. Kanske tillsätt lite med Rice crisp ? Portionera sedan ut på bakplåtspapper och ställ sedan kallt. Jag ställde ut plåten på bron :-)
 




Kommentarer
erikasblogg.se

Ooo gott! Jag älskar nutella och kan äta det direkt ur burken som godis, haha, God jul fining och hoppas du känner dig piggare efter alla vitaminer.

Svar: Ja det är ju så gott :)

Tack, ja jag hoppas det börja vända snart :) GOD JUL
Sara´s Dagbok




Kom ihåg mig?