Holistic


Kl. 09:37 |
God morgon bloggisar!
 
I morse var det luciafirande på Tildes dagis och de var så himla duktiga. Mysigare start på denna vecka kunde vi verkligen inte få :-) Jag blir så fascinerad att alla barnen står eller sitter alldels stilla och sjunger med i låtarna och gör rörelser. Förskolelärarna gör verkligen ett toppenjobb! Tänk att nästa luciafirande är även William med där framme :-)
 
När jag kom hem så ringde min läkare så nu har jag ägnat lite tid till att klicka hem D-vitamin. Han tyckte jag skulle köpa den från Holistic 2000IE. Så nu har jag klickat hem den här! Jag ska även börja äta järn (fy fasen, vill inte!!) och fortsätta med Levaxin! Trots värden inom referenserna så var han inte nöjd. Nya prover om 5-6 veckor och eventuellt doshöjning då. Jag är glad att jag bestämde mig för att ge han en chans. Det ska bli så spännade att sätta i gång efter helgerna och se om kroppen kommer svara lite bättre. Gör den inte det så vet jag inte vad jag gör!
 
 
 
 
 




Kommentarer
Kajsa

Hej!
Jag har följt din blogg ett bra tag och kom på att du tipsade om d-vitamin. Jag är själv inne i en period då jag är så sjukt trött. Har varit det hela våren och sommaren. Det spelar ingen roll hur mycket jag sover så är jag sjukt trött. Jag tänkte kolla med dig om du märkte någon skillnad med d-vitamin? Äter du det fortfarande? Jag funderar nämligen på att köra en självdiagnostik och testa... Det skadar ju inte precis.

Svar: He Kajsa! Jag vet inte om jag märkte någon skillnad, äter ju levaxin och Liothyorin också. Så svårt att veta vad som bidragit till vad :)

Men köp och är dagligen och se om du märker någon skillnad. Helt klart värt det :) inget farligt. Kanske ta extra järn också?

Lycka till!
Sara´s Dagbok




Kom ihåg mig?