Sjukstuga


Kl. 10:07 |
Hej bloggisar!
 
Ursäkta för riktigt dålig uppdatering här men jag hoppas snart att det lugnar ner sig lite så jag kan komma tillbaka. Just nu har vi sjukstuga här hemma, Tilde klarade sig frisk och kry i två hela veckor efter dagisstarten. Detta har jag gått och väntat på i flera dagar nu och givetvis kom det lagomt till att jag skulle vara själv med båda barnen. Nu håller vi tummarna att William och jag klarar oss, men den chansen känns ju obefintlig.
 
 
Bjuder på en bild som tidigare visats här, men eftersom jag avskyr bildlösa inlägg så är det bättre än ingen alls :-)
 
Hoppas ni är friska och krya! <3
 




Kommentarer
Sandra

Samma här! Sonen insjuknade i torsdag efter två veckor på dagis och idag ligger jag och lillasyster nerbäddade med feber och förkylning. Dessa dagisbaciller är inte att leka med! Ser fram emot imorrn när sambon ska jobba.. Krya på lillan!!

Svar: Krya på er <3
Sara´s Dagbok

erikasblogg.se

Fy vad trist med sjuka! Krya på Tilde och jag håller tummarna för att du och lillebror klarar er <3




Kom ihåg mig?