Fylla på garderoben


Kl. 21:59 |
 Ett måste i Tildes höstgarderob är dessa leggings som finns hos H&M
 

Hej bloggisar!
 

Här inne har det ekat tomt, men hoppas kunna bjuda på någora inlägg nu de kommande dagarna då vi har semester hela familjen igen. Den sista innan allvaret börjar. Blandade känslor men på ett sätt ska det bli skönt med rutiner igen. 
Nu i två dagar har vi fixat och donat i Tildes rum. Hon har bl.a fått nya förvaringsmöbler med bl.a en garderob. I morgon förmiddag ska jag och Tilde rensa bland hennes kläder och se vad som behövs köpas inför dagisstarten nästa vecka. Om jag inte ser fel så har hon växt lite på långden i sommar :-) Kanske ni vill jag ska fylla på instagrambloppisen ?
 
Nu är det dags att krypa ner i sängen, jag är helt slut efter kvällens träningspass. Fasiken så tungt det var i kväll!




Kommentarer



Kom ihåg mig?