En regnjacka


Kl. 18:06 |
 
Jag är i akut behov av en regnjacka och i morgon ska jag springa in på LAGER 157 och prova en sån här. De finns på barnavdelningen men den största storleken borde väl passa ? Eller får det bli en som jag har sett hos Lindex en randig. Hmmmm! Ja, vi får se. Men det vore ju lite roligt att matcha med Tilde ;-)
 
Hej bloggisar!
 

Vi har precis stökat undan middagen här hemma och nu ligger William på golvet och sprattlar och Johan och Tilde har kilat över til grannarna för att låna något. När de kommer hem ska jag passa på att smita iväg för att handla lite mjölk. Gissa hur skönt det ska bli? Tänk att man kan längta efter att få åka i väg och köpa en liter mjölk. Galet! Hahaha. Jag antar att det är många som känner igen sig ? Eller ?! ;-)
 
I kväll blir det Idol. Tittar ni ?




Kommentarer
Pauline

Jag har den rosa ifrån Lager 157 och jag älskar den. Men sen gillar jag ju rosa också =)

Ja ibland är det bra skönt att åka iväg och handla en snabbis hihi..
Kram

michaela- mamma till tre 💗

åh så fina. behöver också en!

madeleine

Åh älskar den.. dags att köpa nu när regnet öserm kanske ses där imorgon innan maria. 💕

Småstadsfrun

Åh vad fin den är, helt i min stil! Tycker båda färgerna är jättesnygga. Jag kör själv på min storblommiga i år med.
(Och ja, självklart kollar jag på idol!)

BeaS

Jag var in där idag och det finns en jättefin i vit från Bondelid, tror jag det var, också.




Kom ihåg mig?