Åkpåse


Kl. 08:42 |
Hej bloggisar!
 
 
Jag funderar hur jag ska göra i vinter med åkpåsar. Givetvis ska William få ha en men hur ska vi göra med Tilde ? Det känns ju som om hon är lite för stor ? Hon kommer ju ha en tjock overall och rejäla vinterstövlar ? Det kanske räcker med en filt när det är som kallast ? Hur tänker ni göra som har barn i samma ålder som Tilde ? :-)
 
 
Just nu kikar jag på åkpåsarna från Elodie Details till William. Men jag tror det kommer bli en bugaboo i alla fall. Eller en Voksi. Fast dessa från Elodie är ju riktigt snygga! Eller hur ? Men det som är viktigtast är ändå att de håller William varm. Till Tilde hade jag åkpåse från The Buppa brand och den var jag inte alls nöjd med
 
 
 




Kommentarer
Erica

Har haft en från Elodie till min son som är som Tilde och vi har varit jättenöjda! Supervarnt och går få upp till hakan på de små.

Får se om han behöver den i vinter, känns ju som sagt att de oftast har overall, ev. Om man ska till stan och så med vagnen.

Sara T

Elodies grejer är bara för snygga! :-)Får nog bli nåt därifrån till lillgrabben även för oss.

Till vår stora tjej hade vi åkpåse i fleece i vintras. Kändes lite lagom att ha över overallen.
http://nids4kids.se/product.html/brio-fleece-akpase

Liw / gravid

Jag kan verkligen lovorda EDs åkpåsar :)

Sofia

Hade två Bugaboo åkpåsar i Donkeyn förra vintern och kör på samma i år. Dom är så lätta att ta i och ur med kardborren. Skönt att ha en åkpåse till E även om han är större nu, då kan han åka till och från föris i den med bara fleecekläder och strumpor. Skönt att slippa krångla med overallen och skor vid lämning och hämtning ☺️

Svar: När jag lämnar Tilde kl 09 så ska de ut och då får jag klä på henne. Så det är full mundering när hon ska lämnas :-)

Vart köpte du dina påsar ifrån? Och vad heter den? Har sett det finns olika? Kram
Sara´s Dagbok

Sofia

Aha! :-) Beställde dom samtidigt som Donkeyn, från Pramworld. Det är deras vanliga åkpåse som finns i massor av fina färger. Alla nya har kardborre för selen tror jag.

Systet Överhem

Förra vintern körde vi voksipåse på dagis där R sov dagligen och sen hade vi en tunnare och billigare åkpåse hemma i vagnen. Funkade bra :) nu iår har vi inte längre någon vagnåkare, annars hade vi kört samma :)

Svar: Voksi ska ju vara grymma har jag hört! :-) :-)
Sara´s Dagbok

Nikita

Jag kommer inte ha åkpåse till meja i vinter det lär bli för trångt i vagnen då anser jag.
Dessutom kmr hon ej åka lika mkt vagn till vintern som förra vintern .
Leon däremot får åkpåse , har en svart elodie details till honom :-)

Svar: Nej det blir nog overall och filt här! :-)Jag kan inte bestämma mig för vilken William ska få. Beslutsångest deluxe ;-)
Sara´s Dagbok

Nikita

Den i petit royal tkr jag , så fin !!




Kom ihåg mig?