Zara och matkasse


Kl. 10:22 |
 
 
Gick in hos Zara och spanade lite barnkläder och SÅ mycket fint de har till killar! Tror det kommer bli några klick därifrån snart :-)
 
Hej bloggisar!
 
Hoppas ni mår bra! William sover ute och jag passar på att blogga lite snabbt. Har svarat lite på era kommentarer (ursäkta att det tagit lång tid). Nu ska jag försöka bestämma mig om jag ska beställa en matkasse från Ica eller Citygross. Har ni provat någon av dem ? Vi har bara testat Linas men nu är jag sugen på något nytt :-)
 




Kommentarer
Lina

Vilken härlig bild i förra inlägget. Små syskonfötter :-) Kan säga att jag är liiite avundsjuk på dig ;-) Här sitter jag på BF+6 och ungen visar då inga tecken på att vilja komma ut. Nu vill jag bara snusa bebis!

Finns Zara i Sundsvall eller var du inne på hemsidan? Jag är så sällan inne i stan nu och känner mig helt off på vilka affärer som finns och inte. Jag var in och kikade på hemsidan igår och såg ett par så söta byxor med pilar på som jag var sugen på att beställa till Lilleman. Men jag ska vänta tills han är född.

Johanna

Vi kör på citygross och är jättenöjda med den! Lägger även till friktkassen, och standard brukar vara äpple, banan vindruvor.. Sedan har det varierat med päron, ananas etc.. Lätta recept och "barnvänliga" :)




Kom ihåg mig?