Paleo Yoghurt


Kl. 10:01 |
Godmorgon bloggisar!
 
I morse vaknade jag ännu mer risig än vad jag var i går. Hosta, ont i halsen och nyser hela tiden. Håll era tummar om att William klarar sig. Vi har haft en lite kaos-morgon men nu är Tilde på dagis, William ligger ute och sover i vagnen och jag har hunnit duscha och äter nu frukost. Phuuu! 
 
 
I dag har jag provat göra "Paleo Yoghurt". Dock hade jag inte kokosolja hemma, men jag tror det blev bra ändå. Riktigt gott var det i alla fall och jag blev verkligen proppmätt. Du mixar bara en avocado och en banan. Toppa med lite bär eller lite frön.
 
 
Trevlig valborg!




Kommentarer
Linda

Mysigt att läsa hur ni har det! Den gröten/youghurtar måste jag prova göra! Hoppas vi kan styra ihop ngn dejt snart då ni har tid & lust :-) krya på dig! Kramar

Svar: Klart jag vill ses, men måste krya på mig först. En dejt till veckan kanske? :-) Ja du måste testa, ska bli spännande att höra vad du tycker ;-)

Stor kram!
Sara´s Dagbok




Kom ihåg mig?