Gissningslista


Kl. 09:17 |
 
 
 Bea - Pojke 13/4
Julia - Pojke 16/4
Karolina - Pojke 16/4
Sandra - Flicka 17/4
Hanna - Pojke 17/4
Erika - Pojke 18/4
Felicia - Pojke 18/4
Sandra - Pojke 19/4
Eleni - Flicka 19/4
Erika - 20/4
Hanna J - Pojke 21/4
Jennie - Flicka 21/4
Lina - Flicka 21/4
Ann-Sofi - Pojke 22/4
Pia - Pojke 23/4
 
GOD MORGON!
 
Vi har börjat fredagen med att gå på utvecklingsamtal på Tildes dagis. En bättre start på denna dag kunde jag inte få. Jag känner mig alldeles varm i hjärtat! Nu har jag plockat lite här hemma, vikt lite tvätt och ska nu lägga ner mig i soffan och vila lite. Känner redan av fogarna. Sedan får vi se vad kroppen tillåter mig att göra.
 
Hoppas ni får en fin fredag!
 
 
 
 
 
 




Kommentarer

Sv: nej vad tråkigt! Vart köpte ni ert? Vi köpte det här vita från babynest.se, helt underbart gosigt och mjukt! Ja precis, vi har en donkey :) nestet passar perfekt där i!

Ann-Sofi Engström

En pojke 22/4

BeaS

Jag tror en pojke 13april

Hanna

En pojke den 17/4, på min födis :)

Erika

Pojke 20 april :)

Linda N

Jag tror det tittar ut en tös den 20 april på morgonen!

Svar: Du hade rätt sist Linda :-)

Kram
Sara´s Dagbok




Kom ihåg mig?