April!


Kl. 10:11 |
 
 Varmt välkommen April, som vi har längtat efter dig. Denna månad får vi en två-åring (!!) i huset och förhoppningsvis blir vi fyra stycken här hemma. I dag har vi 21 dagar till BF.
 
Hoppas ni mår bra! Här är det lite tungt. I går hade jag så ont så jag kunde varken sitta eller stå. Ryggläge och värmedynan gjorde susen. Kanske är den fixerad nu ? Jag vet ju inte riktigt hur det känns då inte Tilde gjorde det förrän det satte i gång. Jag var på koll hos BM samma dag det började och då var hon ruckbar. 
 
I dag ska jag försöka få lite ärenden fixade. Jag är snart helt klar men känner lite panik över vissa saker. Förhoppningsvis kommer några saker med posten också  idag eller i morgon. Snart är allt fixat och då är du välkommen!
 
 




Kommentarer
Elin

Vilken härlig blogg! Kolla gärna in podden Elin och Jessicas podcast på Itunes. Kram

Pauline, mamma till två små

Hoppas bebisen har fixerat sig nu då =) Jag märkte aldrig av när Nova gjorde det i magen.

Har du någon känsla på vad det är som gömmer sig i din mage?

Så nära nu! Hoppas det onda går över för det är då inte kul att inte kunna vara bekväm & ständigt känna smärta :/ Hua.. Eyes on the price!
När August fixerade sig så var jag som sagt kissnödig nonstop, haha. Men det kändes också som jag behövde gå lite mer bredbent liksom. Han fixerade sig i vecka 35 tror jag men så kom han ju i vecka 37 så jag vet inte riktigt hur det känns sådär "på slutet" när det blir riktigt tugnt. Men minns att det var skönt att slippa ha bebis vid revbenen hela tiden ;)

Gunilla

Åh tänk att det är så kort tid kvar! En kompis i min mammagrupp fick en liten flicka i natt och nu längtar jag så efter att få komma och hälsa på henne. Har en annan mamma-kompis som får om nån vecka eller två och ytterligare en som ska ha i maj. Massor av gosiga ny-bäbisar för mig att gosa med framöver alltså <3 Och det är så roligt att köpa kläder till present, bara gå in på Newbie och frossa :)

Hoppas du har en bra dag! Kram




Kom ihåg mig?