Snart går flyttlasset


Kl. 20:49 |
Hej vänner! Ja ni, i morgon går en del av flyttlasset till huset och på lördag går det sista. Jisses, känns helt galet att vi ska flyta till hus. Men det kommer bli SÅ bra. Som jag nämnt så kommer vi att renovera och vi ska börja med hall, kök och vardagsrum. Det ska bytas golv, tak, färg/tapet och nytt kök. Köket har vi beställt och golvet bestämde vi idag. Nu är det "bara" kakel, blandare och fläktkåpa kvar till köket. Vi har inte bestämt än om vi ska kakla hela väggen i köket eller om vi ska tapetsera en bit. Fick visat mig denna tapet nedan från Eco Earth som jag gillar väldigt mycket. Jag har inte visat den för J än men ska göra det så fort han kommer hem. Annars kommer det mesta gå i vitt till en början. För Tilde är det sista natten i lägenheten nu, för i morgon åker hon ner till hudik för att spendera helgen där så vi kan flytta och städa. Inte så kul för henne att få vara med på det :-) Tror hon får det betydligt mycket bättre och roligare där med sin mormor, morbror och plastmorfar!

tapet köket

Nu börjar mästerkockarna igen ;-)





Kommentarer

Härligt!! :) så kul att flytta till större!! Vi flyttade till parhus i juni, sååå skönt med trädgård och altan ;-)

Svar: Det känns SÅ bra.

Perfekt med radhus/parhus. Det skulle jag velat börja med. Lagomt med lite mindre trädgård.
Sarasdiary




Kom ihåg mig?