Första dagen på dagis


Kl. 09:09 |

I dag är det dags att börja skola in på dagis. Om en timme ska vi vara där :-) Det ska bli så himla kul att få se hennes glädje när hon ser de andra barnen. Ja, detta kommer bli hur bra som helst. Det är jag säker på! Dagiset Tilde ska gå har inskolning i fem dagar, alltså till på tisdag. På onsdag är det tänkt att Tilde ska på dagis och både jag och Johan ska åka till jobbet. Lite konstig känsla är det allt, när man är van att hon annars alltid är hemma med en av oss.

På fredag flyttar vi även närmare dagiset, bara tre hus i från. Det kan ju inte bli bättre!

Senast överförda115

Tilde 16 månader är mer än redo för dagis!





Kommentarer
Sama

Spännande! Håller tummarna för att det kommer gå bra för henne, trots två stora förändringar på en gång (både dagisstart och flytt), men det tror jag säkert:)

Svar: Tack så mycket :-)
Sarasdiary

Malin ☆

Lycka till idag Tilde-bus! Kommer gå alldeles galant tror jag :D

Puss på er!!!

Svar: Tack vännen <3 Pusss!!!!
Sarasdiary

Hoppas allt går toppen, vilket jag tror. Så stor hon har blivit :)

Kam du inte visa lite bilder på huset? ;-) ska ni renovera något? :)

Svar: Ja hon växer så det knakar :-)

Vi kommer renovera hela huset så det kommer ;-) kram!
Sarasdiary

michaela ♥

härligt! det kommer säkert bli toppen :)

Svar: Tack :-) Ja det gick bra. Fast vi var bara där i två timmar i dag. I morgon blir vi för 9-15 :-)
Sarasdiary

Pauline

Finaste busunge, lycka till på dagis idag =)

SV: Ja det är väl bara avundsjuka det handlar om så jag fortsätter skriva om min träning =)

Svar: Tack Pauline :-) Det fick jättebra. I morgon ska vi även sova där (efter maten) .

Klart du ska skriva om vad du vill. Det är DIN blogg :-)

Kramis!!!
Sarasdiary

Victoria

åååh, så underbart fin och gullig hon är. Så likt dig Sara!!

Gunilla

Vilken härlig bild!
Vad kul med dagis! Det är en omställning som heter duga för oss mammor, oj vad jag grät i början när vår dotter började...i smyg såklart när ingen såg ;-) Men sen ser man hur kul de har det där och så är det ganska skönt att börja jobba också vilket man inte heller trodde haha.
Vad perfekt att dagiset ligger så nära dit ni ska flytta!
Roligt att du börjar blogga igen, ska bli kul att följa renoveringen :-)
Kram

Svar: Ja visst är det en omställning Gunilla :-) Det är verkligen kul att se att hon gillar det så mycket :-) jag hinner knappt ta av henne kläderna innan hon rusar in :-D
Sarasdiary




Kom ihåg mig?