Westwood


Kl. 10:00 |
 
När vi flyttade ut ur lägenheten så har vi gjort oss av med vårat köksbord, stolar, soffa och vardagsrumsbord. Det ska bli SÅ himla kul att köpa allt det nytt. Eftersom vårat vardagsrum och kök sitter i hop och är riktigt stort med öppna ytor måste vi ha ett stort matbord med plats för många så det tar upp lite plats.
 
Köket kommer ha en lantlig/klassisk stil och detta matbord från MIO tror jag skulle göra sig fint hemma hos oss. Bänkskivan vi valt i köket är i ek och det skulle verkligen gifta sig fint med bordet. Att ha en röd tråd i ett hem känns viktigt. Inte för många olika färger och träslag.




Kommentarer
Linnéasgoodiebag

Är alltid jobbigt när man har en tung vecka framför sig, hoppas att den blir bra i alla fall:) Kram Linnéa

Nikita

Det ska bli himla kul att få se lite bilder ifrån ert nya hus sen =) spännande !!

Superfint gumman! Något sådant där har jag också spanat på till mitt framtida hus, haha :)

Puss!

Svar: Allt har sin tid vännen. Du ska nog se att du kommer få ditt drömhus så småningom <3
Puss!
Sara´s Dagbok

AnnCatrin

Det bordet har jag spanat in och tagit på måååånga gånger! Vill också ha det 😍 kraaaam

Svar: Hihi, i dag kommer det hem till oss :-D
Sara´s Dagbok




Kom ihåg mig?