Tre blir fyra


Kl. 18:15 |

Ja men visst är det väl så. Tilde ska bli storasyster 8 dagar innan hon fyller två år. Om syskonet är punktligt vill säga ;-) hihi

Jag är tröttare än tröttast (Hb ligger runt 100) men börjar annars att må bättre. Illamåendet var lika gräsligt som med Tilde i vecka 7-12. Jag har redan börjat känna att den rör dig där inne, tror det började i vecka 14. Tilde började jag känna strax före RUL och tydligen brukar det vara så att andra barnet känner man tidigare. Lite sammandragningar börjar också komma men de gör inte ont. Jag hoppas det inte blir som när jag väntade Tilde, med soffläge från v 32.

Den 22 november är det dags för RUL!




Kommentarer
Martina

Åh så mysigt, stort grattis! Jag väntar också barn, men mitt första bara :) Jag är i vecka 14 så jag ligger ju inte så långt efter dig då :) Ska bli kul att följa din graviditet! Kram <3

Svar: STORT GRATTIS! Det är helt underbart och speciellt med första barnet! :-) Hoppas du mår bra! Kram kram <3
Sara´s Dagbok

Carolina

Men vad roligt! Stort grattis! :-)

Svar: Tack Carolina! :-)
Sara´s Dagbok

Pauline

Å stort grattis till er ❤️ jag ryser av glädje. Det är allt något speciellt med att få barn!

Svar: Tack Pauline! Ja visst är det något speciellt. Underbart :-)
Sara´s Dagbok

Nina

Grattis! Vad kul! Vad säger Tilde om den titeln måntro? :)

Svar: Hihi, jag vet inte men jag hoppas hon tycker det blir skoj. Hon älskar verkligen bebisar :-)
Sara´s Dagbok

Mia

Stort Grattis! 💕💕

Svar: Tack Mia! :-)
Sara´s Dagbok

Marie

Åh, stort grattis till Er! Så underbart mysigt! Har väntat på att du skulle berätta om "mötet", hihi!

Svar: Hihi, det har varit så svårt att inte berätta. Men i går kändes det rätt på nå vis :-)
Sara´s Dagbok

AnnCatrin

Men åhhh grattiiiis till er 💕

Svar: Tack AnnCatrin <3
Sara´s Dagbok

Fantastiskt vännen!! Sååå glad för er skull! Massa massa massa grattis <3 <3 <3

Svar: Åååå tack fina du!! <3 <3
Sara´s Dagbok

BeaS

Kul!! Grattis! Jag är 16+2 så det blir extra skoj att följa dig :)

Svar: GRATTIS BEA! Vad roligt! Du har en spännande tid framför dig som är helt fantastisk, det är något speciellt med första barnet :-) Hoppas du mår bra! Och du, det är underbart med aprilbarn. Helt klart bästa årstiden! :-)
Tusen tack!
Sara´s Dagbok

Erika

Åh va roligt! Stort grattis! :)
Längtar också efter syskon till min lilla tjej :)

Svar: Ååå det förstår jag :-) Snart blir det eran tur :-) <3
Sara´s Dagbok

Sofia

Stort grattis!!

Svar: Tusen tack :-)
Sara´s Dagbok

En Jenny

Grattis! :)

Svar: Tack Jenny!
Sara´s Dagbok

Ansoanna

Åh vad kul!
Hoppas du snart blir piggare och att du får en behaglig graviditet.

Svar: Tusen tusen tack! Jag håller verkligen tummarna att denna blir lite behagligare :-) Men jag har på känn att det blir det. hihi
Sara´s Dagbok

Nikita

Stort grattis :D hade de på känn .. :-)

Svar: Hihi, Jasså ? :-) Tack!
Sara´s Dagbok

Sama

Men åh vad kul - grattis!!!

Svar: Tack! :-)
Sara´s Dagbok

Julia

Men vad kul, Grattis till er alla :D

Svar: Tack!! :-)
Sara´s Dagbok

Rebecca

Hej fina du!
Åh vad mysigt!
Stort GRATTIS.
Kramar <3

Svar: Tusen tack <3
Sara´s Dagbok

Carolina

Hade en känsla av att ni skulle få ett litet syskon 😊 stort grattis!

Svar: Tack :-)
Sara´s Dagbok

michaela- mamma till tre 💗

men åh. så fantastiskt roligt för er! GRATTIS! jag blev lite misstänksam när jag såg bilden på dig på instagram igår men vågade inte riktigt klämma till med ett grattis haha. underbart!

Svar: Hihi, Tack Michaela :-) <3
Sara´s Dagbok

Erika

Stort grattis :)!
När du väntade Tilde, väntade jag vår son, som föddes en månad efter henne.
Nu är jag också gravid med nr. två och bf (än så länge - RUL på måndag den 4:e) är 31 mars, så jag är nu i v 19. Kul att följa dig igen igenom samma livvsituation som tidigare :)!

Svar: Men åå så kul Erika!! Du har ingen blogg ? Hoppas allt såg fint ut på RUL! :-)
Kram!
Sara´s Dagbok

Ida

Åå, vad kul! Ett stort GRATTIS till er alla tre :)

Svar: Tack Ida! :-)
Sara´s Dagbok

Sandra

Grattis!! Vad kul!

Svar: Tack Sandra! :-)
Sara´s Dagbok

Gunilla

Men gud, hur kan jag ha missat detta inlägget!! Nu när jag gick in på din blogg så slängde jag en blick på rubrikerna på de senaste inläggen som ligger till vänster och fick se detta inlägg som jag inte sett förrän nu. Anyways, här kommer ett STORT grattis!! Åh vad roligt för er och vad roligt för Tilde med ett litet syskon :)

Svar: Hihi, Tack Gunilla :-)
Sara´s Dagbok

Jessica

Jättestort grattis :)

Svar: Tack Jessica :-)
Sara´s Dagbok

jenny - mammaliv i Nashville

men åhh vad KUL! Tänk att jag har verkligen misstänkt detta länge! ;)
Tjohoo!
GRATTIS!
KRAM

Eleni

Men Grattis!!! Ligger lite efter i bloggläsandet men såg nu att ni väntar en till liten. Jätte roligt för er! :)

Svar: hihi, tack Eleni :-)
Sara´s Dagbok




Kom ihåg mig?