Revlon Professional


Kl. 19:42 |

 
I dag fick jag nog och gick in på trudes efter middagen på Birsta City. Nu är jag less på denna mörka utväxt till det blonda håret jag hade för ca 10 minuter sedan. Jag tror jag fick bra hjälp (det kändes som så i alla fall) så nu väntar jag spänt på resultatet. Ett tips till er med ljust hår som vill bli mörka, ni måste ha en lite varmare nyans annars kommer håret bli grönt! Det misstaget gjorde jag sist jag var så här ljushårig. Aldrig mer i gen.
 
 
 




Kommentarer
Carolina

Det misstaget har jag också gjort.. Grönt hår är inte snyggt alltså.. Hoppas ditt hår blir fint!!

Svar: Tack Carolina :-) Ska snart tvätta ur :-D
hihi
Sara´s Dagbok

Blev det bra? :-D

Svar: Ja det blev faktiskt bra :-) ljus brun så det känns skönt att det inte blev för mörkt :-)
Sara´s Dagbok

Nikita

Blev det bra ?
Var färgen dyr ?

Jag tkr de är svårt att hitta en färg som blir bra!
Antingen blir de åt de gröna hållet eller ser nästan svart ut på mig,
Skulle vilja ha en varm typ choklad brun nyans , men tkr de är för dyrt att färga på salong ..

Svar: Det blev jättebra och färgen kostade 200 kr och då räcker det till två färgningar. Om du går till en frisörsalong t.ex trudes så hjälper dom dig med färgen så det blir som du vill ha det.
:-)
Sara´s Dagbok




Kom ihåg mig?