Matta?


Kl. 17:14 |

Hiss eller diss?

Mattor är svårt! I dag fick den följa med hem från Mio. Vi båda gillade den direkt och den känns sådär hemmamysig på något sätt. Det är ungefär som om de har sytt ihop olika bitar av trasmattor och satt i hop. Vi får fundera lite till :-) 

Nu ska vi strax göra oss ordning för en dejtkväll. Middag på Delicerano och bio tror jag står på kvällens schema! Känns verkligen som vi kan unna oss det då vi har tapetserat klart, satt upp fler knoppar, slipat och vaxat bordet och fixat med lister.




Kommentarer
Carolina

Jätte mysig matta, helt underbar! Behövde jag en matta skulle jag köpt den direkt 😍

Svar: Vad kul att höra Carolina :-) <3
Sara´s Dagbok

Therese

Fin! Får jag fråga vad den kosta?

Svar: Ja visst är den fin :-)

Den kostade 3000:-
Sara´s Dagbok

Emelie

men skitsnyggt! skulle jag med vilja ha ;)

Svar: Tack :-)
Sara´s Dagbok




Kom ihåg mig?