Julklänning


Kl. 20:46 |
I förmiddags var jag och Tilde på stan och då sprang vi även in på kappahl och hitta jag en så himla fin klänning till en liten tjej. Jag skulle kunna tänka mig att köpa den till Tilde till julafton men jag skulle nog byta ut den söta koftan till en röd. Det var riktigt urplockat i storlekarna så jag ångrar mig lite nu att den inte fick följa med hem! 
 
Såg även på hemsidan att de har fått in två fina klänningar som passar fint till jul, denna och denna. Jag hoppas den sistnämnda är finare i färgen i verkligheten. Nej, nu ska jag spana runt på lite gardiner innan homeland börjar!




Kommentarer
Pernilla Chis

Klänningarna går så fort, det är inte klokt!

Svar: Jaaaa! Helt galet :-) Det gäller att vara ute i tid.
Sara´s Dagbok

Gunilla

Alla tre klänningar är fina tycker jag.
Vår lilla M ska ha en röd sammetsklänning på julafton, den har varit med länge och hennes kusiner har haft den innan henne så det är roligt. Min man är fotograf och i söndags skulle vi ta bilder på henne i hans studio till årets julkort. Så vi satte på henne denna klänning och tryckte på henne en tomtemössa och tänkte att det här blir väl lätt. Det var inte populärt att bli fotograferad kan jag säga haha. Hon ville inte alls vara med på bild och satte på sig sin suraste min. Men till slut fick vi till några fina bilder. Sen åkte vi hem, helt slut alla tre haha. Ha en bra dag!

Svar: Ååå, den klänningen låter så fin. Jag har sett en röd sammetsklänning hos POP som jag är sugen på att köpa till Tilde :-)
Åååå, men vilken tur att du nämnde julkort! Det är ju verkligen dags att göra några försök till dem! :-) Och i år kommer det nog bli lite svårare än förra året ;-) hihihi Kram!!!
Sara´s Dagbok

Hanna Z

Den köpte jag till Noomi till nyår. Eller jul. Sååå fin!

Svar: Jaaaa! så fin , så fin så fin! Hon kommer vara så fin i den :-D
Sara´s Dagbok




Kom ihåg mig?