Tildes presenter


Kl. 09:48 |
Godmorgon! Jag lever, har bara jobbat så mycket de senaste dagarna att jag inte har haft tid att öppna min mac. Men nu hinner jag en snabbis kika in här innan jag ska iväg för en behandling inne i stan. När jag är färdig så ska Tilde och J möta upp och jag tror det blir en lunch tillsammans. Det gäller att ta vara på dessa lediga dagar :-) De känns så mycket mer värdefull nu när man har fått barn. Inte sant ? Jag tänkte visa er några saker som Tilde fick när hon fyllde 1 år! Här nedan ser ni en ljusslinga, bord och stolar + sittdyna och en fjällräven minikånken. Hon fick även fina kläder från M&I, bidrag till en ny bilbarnstol (Helt galet att hon fortfarande kan åka i sitt babyskydd!! Jag kan verkligen rekommendera Maxi coosi!), massa leksaker och ett par skor. Jag tror Tilde blev riktigt nöjd över presenterna :-) TUSEN TACK alla som kom och firade våran lilla tjej! Senast överförda46




Kommentarer
Emelie

Men gud vilken söt ljusslinga. Får man ha sån som vuxen? Tihi! :). Kram!

Svar: Klart man får Emelie :-D

Jag funderar på att sno den in i sovrummet ;-) hihi
Sarasdiary

Amanda

Så mycke fint! Vi är också väldigt nöjda med vårt maxi Cosi babyskydd. Viggo sitter som en prins i det!:-)

Kram

Svar: Det förstår jag att han gör :-D hihi
Sarasdiary

Maria Albins mamma

Varifrån är ljusslingan? Jättefin! :)

Svar: Åhléns :-)
Sarasdiary

Suzanne

Maxi Cosi är fantastiskt bra, har haft det till alla våra 3 barn. Kan även rekommendera Maxi Cosi Mobi när det är dags att byta till en större bilbarnstol. Vi är och har alltid varit väldigt nöjda med detta märke som så många ggr fått "bäst i test" =)

Jättefin ljusslinga förresten, måste kolla om det är något som vår snart 8-åriga tjej skulle kunna tänka sig =)

Svar: Vi funderar faktiskt på en Maxi cosi Mobi :-D Har mycket gott om den :-)

Det är nästan så att jag funderar på att ha den där ljusslingan i vårat sovrum, den är så fin :-)
Sarasdiary




Kom ihåg mig?