Thursday diary


Kl. 09:50 |
God förmiddag bloggisar!  Äntligen får jag lite tid till bloggen nu på morgonen. Känner att jag ligger lite efter. Har massa saker jag vill berätta för er , hihi. Vi tar en sak i taget. I dag är det torsdag och jag har en dag ledigt. I dag ska vi satsa på en familjedag med bus på drakborgen och sedan avsluta med lite shopping på birtsta. Jag måste fylla på med ny mascara och rouge i min sminkväska och som vanligt tar det jag använder mest slut samtidigt. Visst är det så ?

IMG_1104

För någon dag sedan kom min beställa almanacka. Först tyckte jag den var lite stor (A5) men nu när jag vant mig blir den nog bra. Hos personligalmanacka kan du själv bygga upp din almanacka precis som du vill ha den. Jag har valt plats för dagens träning, jobb och förskola. Toppen! 

Nej, nu blir det en dusch och göra sig ordning så vi kan åka i väg direkt på T vaknar :-)





Kommentarer



Kom ihåg mig?