Slappar!


Kl. 15:29 |
Hemma efter en dag på jobbet. Maten är förberedd och T ligger och sover sin eftermiddagslur. Då passar jag också på :-) När hon vaknar ska hon tydligen visa mig något hon lärt sig idag, spännande! Vad tror ni det är ? hihi Fy vilket trist väder det är, regn regn och regn. Så jag vet inte riktigt vad vi ska hitta på i eftermiddag.

IMG_0752

Här ser ni vad som fick följa med mig hem i går. Leobyxor med smala ben från Lindex. Dessa kommer nog vara favoritbyxan nr 1 i sommar, de är så svala! 

 




Kommentarer
Malin

Åh de får spanas in

Svar: Ja men gör det :-D
Sarasdiary

Malin- mamma till Arvid & Lucas

Åh har lilltjejen lärt sig gå måntro?? =)

Svar: Ja nu är det nära :-D

Tidigare har hon alltid satt sig när vi släppt hennes händer, men nu står hon länge och stadigt :-) hihi
Sarasdiary

Sandra

Jag köpte också såna där igår efter tips av en kompis som hade köpt dom tidigare på dan, hehe :) håller med, dom är så svala och sköna :) kram

Svar: Favoritbyxorna :-D
Sarasdiary




Kom ihåg mig?