Men titta, hon går!


Kl. 16:11 |

17 maj 2013 kommer alltid vara en speciell dag,  Tilde började nämligen gå på riktigt i går! Hon har tagit några steg förut men nu går hon runt vardagsrummet, hallen och köket :-) Hon ser så söt ut när hon kommer gåendes, hon är ju så liten. Gissa om jag är glad över att jag fick vara med :-)

1 år och 22 dagar gammal ♥

Senast överförda48

(Nu behöver ni inte granska bilderna, jag vet att de är suddiga. Men det får ni ta ;-) hihi Detta är ingen fotoblogg!)





Kommentarer

Men ååååh! Sötaste lilla Tilde <3

Svar: <3 <3 <3
Sarasdiary

Malin- mamma till Arvid & Lucas

Åh va kul!! Ganska exakt så gammal var Arvid när han gick också.... Snart går de nog i en faslig fart!!! =)

Svar: Ja snart hinner vi inte i kapp :-) hihi Arvid, vilket fint namn!
Sarasdiary

Nena: Foto - DIY - Inredning

Det är ju lite charmigt att bilderna är lite suddiga.. syns att det "skvätter" lite med armar och ben sådär sött som det gör innan dom har någon egentlig kontroll :) Söt som socker är hon i alla fall, lilla fröken :)

Svar: Hihi, känns bra att det kommer från dug Helena :-D hihi

Trevlig helg :-)
Sarasdiary

Tina

❤❤❤ Gud såååå underbart söt!!

Ann-Sofi Engström

Upptäckte nu att min kommentar inte syns till på din blogg....kanske jag glömde att skicka den.
Jag skrev iallafall:
Underbart söta Tilde, minns själv mina barns första steg trots att det är många många år sedan.
Ha en fortsatt trevlig helg!

Svar: Den hamnade som en kommentar på bilden :-) hihi
Sarasdiary

Emelie

Hihi! :-D Sötis!!

Svar: <3
Sarasdiary

Carolina - mamma till två

Duktig tjej!! Så himla gulligt när de börjar gå omkring.. :-)

Svar: Ja verkligen :-)

Plötsligt blev hon så stor fast hon är så liten :-) hihi
Sarasdiary

Sandra

Det är så gulligt när hon ser så fokuserad ut :) hoppas ni har en härlig dag nere i Huddik :) kram

Svar: hihi, jaaa :-D

Tack så mycket, vi ska snart bege oss :-)
Sarasdiary

Fialotten

[MARKED AS SPAM BY ANTISPAM BEE | Server IP]
Men hur gulligt, balanserar med full koncentration! :-)

nathalie

oh va fin! haha vilken lycka det är när dom väl tar sina klumpiga men samtidigt spralliga steg ;D

Nikita

Duktiga tjejen !! Hejja Tilde!




Kom ihåg mig?