Biff Wellington


Kl. 12:23 |
Till fredagsmiddag bjöd J på biff wellington, hemmagjord madeirasås och sallad. Mums mums mums! Jag tror det var första gången jag åt både biff wellington och madeira sås och båda föll mig i smaken. Men jag kan inte sticka under stolen med att jag föredrar en Oxfilé helstekt med bara salt och peppar. I glaset blev det Zinfandel, Turning leaf som är ett av våra favorit viner. Vi invigde även våran inglasade balkong, dock är den inte så mysig än då det inte finns några blommor. Tänkte försöka fixa det till veckan. Men frågan är om blommorna får vara i fred ? ;-) IMG_0904  

IMG_0916

Tallrikarna är MATEUS

 




Kommentarer
Jenny S

Åh vad gott! På Nya Zeeland åt jag biff Wllinhton flera gånger! :-) Ha det bra nu, själv gick jag på semester i morse! Kram

Svar: Men ha en UNDERBAR semester nu. Är lte avis ;-) hihi KRAM!
Sarasdiary

Tess

Ser supergott ut! :) Kram




Kom ihåg mig?