Vila Cissel Knit top&20 %


Kl. 09:00 |

Senast överförda21

Har ni sett vilken söt top från Vila ? Jag hittade den hos Boozt som just nu kör en kampanj  med 20 % på allt från Veromoda, Only och Levi´s fram till klockan 23.59 i natt :-) Boozt har även barnkläder och skor!

Här kommer två favoriter från Veromoda:

caman_proxy

Kan man ha för många baströjor ? Jag tror inte det. Älskar färgerna som har kommit nu. vm10093453_snowwhite

Söt blus som både kan kläs upp och ned vilket jag är riktigt dålig på överlag att göra!





Kommentarer
Pauline

Å så mycket fina kläder du tipsar om i både detta inlägg och inlägget innan. Jag är så himla shoppingsugen så det är inte klokt. Dock försöker jag att inte handla så mycket till mig själv nu när det behövs handlas så mycket till huset. Men när det är klart så ska jag allt handla på mig en massa fint =)

Hoppas ni får en härlig onsdag! Kram <3

Carolina

Åhh, blusen längst ner var riktigt snygg!!

Svar: Ja visst är den ? Så fin med spetsdeljarna och knapparna på ryggen :-)
Sarasdiary




Kom ihåg mig?