Söderut&Love ring


Kl. 07:00 |
God morgon bloggisar och VÄLKOMMEN MARS! Vet ni vad ? Nu sitter vi på ett tåg ner söderut, redan klockan sex rullade vi iväg. Som oftast sitter vi i 1:a klass och har troligtvis börjat smaska i oss frukosten. Detta komma såklart bli en utmaning för mig med maten nu i helgen, men jag ska försöka göra gå smarta val jag bara kan. Ni undrar säkert vart vi är på väg och det kommer ni få reda på under dagen. Vilken cliffhanger va ? ;-)

AV-121128-2497Minns ni min ring från Annica Vallin som jag fick hem för en vecka sedan ? Nämnde jag att den även finns med ett guldhjärta ? Den är så fin. Den heter LOVE RING. Om ni gillar Annica Vallin på facebook kanske ni kommer kunna vinna en ? Hon brukar nämligen lotta ut olika smycken :-)





Kommentarer
Johanna S

Va spännande det låter! Åh, vilken jobbig cliffhanger!:-) Ha en underbar resa!

Svar: Tack Johanna :-)
Sarasdiary




Kom ihåg mig?