Polarn och Pyret


Kl. 12:00 |
Har spanat in webbshoppen hos Polarn och Pyret och jag fick några favoriter som mer än gärna skulle få flytta in till Tildes garderob :-) Gillar den mintgröna färgen massor men den rosa färgen är också väldigt fin. Lagom rosa sådär.  Klänningarna överst skulle vara fin till sommaren, baddräkten kommer användas flitigt i sommar och leggings kan man inte ha för många av. När Tilde var mindre så var Polarn och pyrets storlekar väldigt väldigt stora och hon kunde ha ett plagg väldigt länge. Men nu när hon har de större storlekarna (74-80) så upplever jag de inte som stora. Vad säger ni ?   Polarn och pyret collage




Kommentarer

Åh såå fint! Älskar den rosa klänningen! :)

Svar: Ja den är ju så himla söt :-D
Sarasdiary

dom prickiga tightsen var ju bara för söta!

Svar: Ja eller hur! Och tights kan man ju inte ha för många av :-D
Sarasdiary

Jenny - mammaliv i Nashville

Jag håller med om storlekarna! Nu har August sin "rätta" storlek hos pop!

Svar: Härligt att höra :-)

KRAM!
Sarasdiary

Veronica

Jag har inte tänkt på det med storlekarna på länge faktiskt. Dom små storlekarna minns jag som väldigt stora, men det rättade nog till sig :)

Nu fick jag ett riktigt sug att springa till PoP och shoppa loss!! :))

Svar: hihi! De har fått in så mycket fint :-D
Sarasdiary

lisa

Åh så mycket fint sara :)

Ja visst är randigt på tapet fint :)

kram fina du

Svar: <3
Sarasdiary

Anonym

Varför baddräkt på en sån liten?? Ren nyfikenhet bara!! De har ju inga kroppar att dölja och de skyddar inte speciellt mot solen. Tycker bikini och baddräkt till så små borde sluta säljas =/

Svar: Tycker det är så otroligt sött ;-) Sen får vi väl se hur mycket den kommer användas.
Sarasdiary

Malin ☆

Supersöta kläder! Har aldrig varit ett fan av POP men nu fick även jag shoppinglust där, hihi :)

Puss!

Malin

Vilken super läcker färg, den mintgröna. Jättesnyggt.

Mikaela

De har så mycket fint på Pop just nu.Jag har handlat där till båda barnen och håller med,de små storlekarna är stora men sen jämnar det ut sig i större storlekarna även om inte heller de är särskilt små om man jämför med andra butiker.

Elin

Jag håller helt med om det du skriver om PoP större storlekar. Jämförde två likadana tröjor i i storlek 74 och 80 men det skilde ingenting på dem på längden över magen (bara i ärmarna). Men de har otroligt fina kläder!!




Kom ihåg mig?