Pause


Kl. 12:45 |
Hej på er! Som ni märker är inte bloggen på hög prio nu. Jag vill men känner att energin inte finns här. Så det får  bli som det blir helt enkelt . I bland kan det vara bra med en lite paus. Men jag hoppas ni mår bra och att ni har en härlig tisdag. Jag och Tilde har nästan sovit bort hela förmiddagen och ska nu ut och promenera lite. Ska bara dricka lite kaffe först ;-)   482388_415202168574645_1963755166_n_large  

Vi "hörs" snart igen men till dess får ni ha det fint!





Kommentarer

Ser fram emot när du är tillbaka igen :) Hoppas de inte hänt något som gör att du inte "orkar". Kramar :)

Svar: Vad gullig du är Jullan.
Nejdå, är bara så fruktansvärt trött och all energi går åt till massa annat. Men det är väl så det är att blogga, lusten finns inte alltid där :-)
KRAM!
Sarasdiary

Gunilla

Hej!
Hittade din blogg igår och läste en lång rad av dina inlägg bakåt i tiden. Blev så glad för alla fina klädtips, både till mig och dottern. Gillar verkligen din klädstil och hoppas du kommer tillbaka och bloggar snart igen :-)
Ser fram emot massa tips om fina kläder i vår när du funnit inspirationen igen. Ha det bra så länge!
Mvh Gunilla

Svar: Men TACK Gunilla. Vad glad jag blir :-)

<3
Sarasdiary




Kom ihåg mig?