Nej!


Kl. 21:49 |
God kväll bloggisar!  Phhhuuuuu! Vilken fullspäckad dag. Denna måndag började med 1 års kalas för att fira Lloyd och avslutades med ett galet jobbigt pass på gymet. Jag tror Olga måste ha skrivit fel eller så menar hon allvar ;-) Nu ska jag kika runt lite här och sen läsa tidningen som damp ner i brevlådan i dag innan jag ska försöka sova lite. I morgon bitti väntar jag ett telefonsamtal från en läkare, mer om det lite längre fram. Men jag tror ni säkert kan lista ut vad det handlar om. Inte sant ?

f44a0d3af01a43aced77b82b69121757_large

Ett tips är om man blir bortbjuden på t.ex kalas, ta med eget fika. Det gjorde jag i dag. Kesella och hallon toppad med lite kanel. Men smörgåstårtan och den vanliga tårtan såg galet god ut i dag. Men jag åt inte en bit. Känner mig nöjd. 





Kommentarer
Carolina

Bra jobbat att motstå både smörgåstårta och vanlig tårta!!

Svar: Du skulle se hur goda de såg ut :-D Mmmmmmm! Hihi
Sarasdiary

Ylva

Är lite off-topic.. men jag funderar över vilket proteinpulver du använder?
Har svårt att få i mig tillräckligt med kalorier och ville dessutom ha ngt som är snabbt och smidigt efter träningen. Eftersom jag är novis inom detta ämne vill jag gärna ha lite tips för att inte få hem ngt som smakar f*n ;)

Hoppas att du och tösen mår bra, att det inte är ngn sjukdom på g :)

Svar: Jag har det från fitnessguru, one whey. Tycker det är helt ok :-) Det är verkligen en djungel!

Ha en fin tisdag :-)
Sarasdiary

Malin

Gravid igen?! Grattis! :D

Svar: Nej nej :-)
Sarasdiary




Kom ihåg mig?