När det inte blir som man tänkt..


Kl. 15:30 |
qD34YM7aqu4_large En toppendag med massa roliga saker planerade slutade med att J & T fick dumpa av mig hemma. Kände redan i morse när jag steg upp att jag inte mådde helt hundra. Konstig huvudvärk som satt i ögonen. Tog en treo och hoppades det skulle gå över. När vi kom till Ego Crossfit för att se på Crossfit open 13.1 så kände jag hur det hela började lätta. Men sedan, efter besöket på Erikshjälpen blev det helt galet. Jag kunde inte titta, var nära att kräkas och fy så dålig jag blev. Nu har jag i alla fall fått vila lite och börjar sakta återhämta mig... Nu har jag precis stoppat i mig lite mellanmål (90 g hårdost 10 % + ett ägg) och ska ta en till Treo. Snart bör de  komma hem så vi kan börja förbereda inför kvällen. God mat och finalen av melodifestivalen kommer våran kväll bestå av. Vad ska ni göra ?




Kommentarer
Johanna S

Men fy va otäckt! Skönt att J var med så att du inte var ensam med Tilde när det hände. Kan det ha varit en migränattack eller något liknande? Fy, hoppas att det släpper helt snart! Var kväll kommer nästan exakt att se ut som eran;-) Kram på dig!

Svar: Tack för omtanken! Jag tror det var en migränattack och det var verkligen tur att jag inte var ensam. Efter lite vila och nu en natt med sömn känner jag mig som ny :-)

Kram
Sarasdiary

Åh fy din stackare, lider såå med dig :( Min migrän sätter sig också på ögonen och det är SÅ himla läskigt, speciellt när man är iväg, hua :( Hoppas att du piggnar till under kvällen och just ja, finalen idag, den kanske vi också skulle se :D

Puss!

Svar: Tack för omtanken Madeleine. Så otäckt när det blir över ögonen, tur vi hade ett par riktigt mörka solglasögon i bilen ;-)

Men jag fick vila länge i går och efter att ha sovit i natt så är det helt borta nu.

Kraaam < 3
Sarasdiary

Nikita

Ush :( lider du av migrän ? Låter galet likt de , för mig börjar anfallen alltid med synbortfall som känns så sjukt obehagliga å sen kommer en smärta i huvudet som jag inte ens önskar min värsta fiende , och för de mesta måste ja kräkas för att "lätta på trycket " i skallen lite ..
Hua :(

Hoppas er mat smakar gott , här blir det lugnt ska upp på jobbet tidigt imorn.

Svar: Jag har aldrig fått diagnosen eftersom jag aldrig sökt hjälp för det. Men jag tror det är migrän. Kan få några attacker/år och nu var det riktigt längesedan. Fy! Har alltid haft bekymmer med huvudvärk sedan jag var liten och oftast hjälper treo, men detta biter det inte på.

Kul med lite jobb :-) Hoppas du haft en bra jobbhelg. Jobbar ni varannan helg?
Sarasdiary

Carolina

Usch då! Krya!

Svar: <3

Nu är jag kry igen. Efter en natt med sömn så mår jag riktigt bra. Kram
Sarasdiary




Kom ihåg mig?