Friday och nytt upplägg!


Kl. 06:17 |
God morgon fina ni! Tilde tyckte vi skulle göra en tidigt morgon och det är ju lite svårt att neka till det. Håller precis på att göra i ordning lite kaffe och ska strax sjunka ner i soffan och se på nyhetsmorgon. Det verkar bli fint väder nu på förmiddagen och det passar ju bra eftersom vi ska ut och gå. Jag måste bli bättre på det. I går laddade jag hem runkeeper så vill ni adda mig heter jag Sarasdiary där. Vi kan väl peppa varandra ? Det är lätt att glömma vardagsmotionen mitt upp i allt, i alla fall jag verkar ha gjort det. Men jag skyller på vädret den senaste tiden! Innan jag gör helg så måste jag i väg på gymmet också, och vet ni vad, jag fick ett nytt tränings-upplägg i går! :-D  Ska bli så kul att testa och detta är precis vad jag behöver. Nu är kaffet färdig här, ååå så gott det ska bli! Ha en fin förmiddag så hörs vi lite senare..   tumblr_mj0wukeuKP1qlncpqo1_500_large




Kommentarer
Carolina

Visdt är RunKeeper bra! Använder den när jag är ute och går.. Kul att få statistik. :-)

Svar: Jag hade Runkeeper förut men tyckte det bara krånglade så jag har kört utan. Men nu verkar de ha uppdaterat ? :-D
Sarasdiary




Kom ihåg mig?