En soffkväll


Kl. 20:46 |


20130320-204600.jpg
Så här såg det ut i dag medan jag skulle äta lunch...allt som är framme ska röras och smakas på. Allt!
God kväll fina ni! Vi hamnade i soffan direkt efter nattning av T och har sett senaste avsnitten av The Walking dead. Ser ni den serien? Nu väntar vi på att helt sjukt ska börja. En ny serie med Hellenius!
Håll era tummar om att denna natt blir bättre än de senaste nätter som varit. Jag ligger så många timmar minus på nattkontot. Jag är så trött att jag inte tränat på två dagar! Vi tror det är tänderna som spökar på T. Feber, snor och skrik om natten. Den ena tanden upptill har spruckit igenom nu så jag hoppas den andra också gör det snart...
Psssst! Har ni spanat in skatteåterbäringen? Här hemma har vi kastat konfetti och gjort kullerbyttor :-D




Kommentarer
Malin ☆

Åh, hoppas ni får sova i natt och att Tilde kryar på sig snabbt <3

Puss vännen!

Svar: Hon är lite bättre idag. Tänderna har spruckit igenom under natten :-)
<3
Sarasdiary

Malin ☆

Och just ja, måste kika skatten fast är osäker på om jag kan se det med tanke på att jag deklarerar F-skatt, men ska kika pronto :D Tack för tips!

Pauline

[MARKED AS SPAM BY ANTISPAM BEE | Server IP]
Här hemma har vi också en tjej som har varit ledsen i natt och jag vet inte vad det kan vara. Har en känsla att även denna natt kommer bli jobbig =(

Ja här hemma har vi också varit glada ikväll, så härligt med extra pengar =) kram och hoppas du får sova i natt.

Svar: Kan det inte vara tänder då kanske ? :-) Tänk om de kunde berätta var det är ? Så mycket lättare det skulle vara!
Många kramar <3 <3
Sarasdiary

Sandra

Aa, The walking dead är så sjukt j*vla bra :) ska alldeless starax se senaste avsnittet innan det blir sängen. sen längtar jag efter 1 april när Game of thrones börjar igen :) jag blev också väldigt glad när jag såg skatteåterbäringen :) hoppas bara ni inte gjorde illa er när ni gjorde kullerbytter ;) kram

Svar: Undra hur det kommer sluta ? :-) Ååååå Kommet GOT nu snart, vad glad jag blev :-D :-D
Sarasdiary

Gunilla

Älskar också Walking Dead! Bästa serien ever. Såg första säsongen på TV11 men sen byttes den kanalen ut i vårt tv-utbud så då fick det bli att köpa boxen med andra säsongen :) Är det en ny säsong ni ser nu, på vilken kanal går den??? Eller det kanske är Netflix, är så dålig på sånt... Vill också se!!!!

Svar: Vi har två avsnitt kvar på säsong tre nu och vi ser via nätet...men fråga mig inte vart i från. Det är J som sköter det där :-D Jag är så dålig! hihi
Hoppas boxen kommer med säsong tre snart så du kan kika, riktigt bra säsong! :-D
Sarasdiary




Kom ihåg mig?