En mysig dag


Kl. 19:25 |
God kväll vänner. Har ni haft en bra dag ? Det har vi. Tilde behövde verkligen få åka på drakborgen i dag. Som hon busade :-) När vi kom hem hade jag en trött tjej som inte riktigt ville sova en kort nap, men efter mycket gnäll så somnade hon tillslut. Det är inte ok att vara vaken ändra från kl 11 till kl 19.00 om man heter Tilde ;-) Nu i kväll har vi skypat med J och det tyckte Tilde var kul. De busade ordentligt via skärmen ;-) Vilken uppfinning! Det gillar vi. Nu ska jag förbereda ett inlägg här som kommer publiceras någon gång i morgon, en typiskt kost dag för mig! Ni är många som önskar det inlägget. Hoppas jag hinner färdigt innan sveriges mästerkock börjar, för efter det måste jag gå och sova. I morgon står det gymmet tidigt på schemat!     Senast överförda19

Bus framför spegeln i förmiddags! 





Kommentarer
Pauline

Så himla fin bild på er =)

Va roligt att få läsa om din kost. Hur tycker du att det går? Känns det kul fortfarande?
Kram kram

Svar: Tack :-)

Det går bra. Jag har fått ställt om mig helt. Men visst är det kämpigt i bland och jag blir sjukt sugen på en smarrig pasta ;-) Extra tungt nu när vågen står still och jag gör precis som jag ska. Så i morgon måste jag ta bilder för att hålla motivationen.

Många kramar!!
Sarasdiary

Lisa

Åh tack snälla fina du! Vad glad jag blir :)

Då måste jag testa de recepten, tack för tipset.

Tilde och du är så fina <3

Svar: <3

Kommer dock inte lägga upp recepten :-( Men det är väldigt enkel man och clean food som många säger ;-) hihi

Men ska du säga Lisa! Lilla Nelson vill man ju bara gosa med, så himla söt han är! <3
Sarasdiary




Kom ihåg mig?