Ägg-tjejen


Kl. 07:48 |
God morgon fina ni! Har ni sovit gott ? Tilde fick bädda ner sig bredvid mig i går och efter det så sov hon gott utan panikskrik, skönt. Dock gjorde vi morgon tidigare än vanligt så här är vi lite trötta. Efter frukost ska vi bädda ner oss och försöka sova en timme. Dagens planer är att vi ska vara i från varandra några timmar under dagen. Jag ska åka på jobbet och fixa lite och även passa på att träna. Har släpat med mig Tilde varje dag till gymmet denna vecka så det ska bli riktigt skönt att få köra själv och bara få fokusera på träningen. Har dessutom cardio att ta igen. Det blir nog en bra fredag detta!

DSC_0402

Tilde älskar ägg och äter gärna ett efter gröten :-)





Kommentarer
Enfrusdagar

Sötis!
Ägg är ju gott så det är klart att hon gillar det ;)
Lycka till med träningen.

Svar: Hihi. Ja, här hemma älskar vi ägg :-D

Tack! Det gick riktigt bra i dag. Det har varit en tung vecka så jag trodde inte passet skulle bli bra alls, men det gick :-) Skönt nu med lite "vila" i helgen :-)

Trevlig helg <3
Sarasdiary

Emelie

Vilket charmtroll! Visst har hennes hår blivit ljusare eller är det morgonsolen i köket som gör det ljusare? ;-)

Önskar er en riktigt trevlig helg, så kanske vi ses ute i farten imorgon! :-D

Kramis

Svar: Ja visst är hon :-)
Det är morgonsolen som kikar fram. Men visst har det blivit lite ljusare sedan hon föddes :-)
Tack detsamma vännen och hoppas vi ses. Var ju evigheter sedan...

KRAM!
Sarasdiary

Åh hon är ju sååå söt! <3




Kom ihåg mig?