Wednesday diary


Kl. 08:39 |
God morgon fina ni! Idag är jag ledig och på schemat står det Köpa bilbarnstol till Tilde. Det är verkligen på tiden , eller hur ? Men vi har faktiskt klarat oss fint med babyskyddet och som jag har sagt tidigare så har vi varit så himla nöjd med det. Nästa vecka ska vi åka några mil med bilen och vi känner att om den bilresan ska bli bra måste hon få en ny stol. I kväll ska jag möta upp jobbarkompisar för middag och ett eller två glas vin på stan. Det ser jag fram emot. Även om jag nu jobbar känns det som om vi aldrig ses. Det är alltid fullt upp på jobbet och vi hinner sällan prata med varandra. Vi får vara glad om vi hinner fika och äta lunch eller middag tillsammans. Förstår om det låter konstigt i många öron...

IMG_1870

Stickat från H&M





Kommentarer
Emelie

Spännande med bilbarnstol! Visa gärna vad ni köpte!

Svar: Kommer ett inlägg om det, under helgen hoppas jag :-)
Sarasdiary

KIKKI

Det är väll tyvärr så när man jobbar inom vården idag, speciellt denna tid =/ Får hoppas på bättring där nu! :) Hoppas ni får en trevlig kväll =)

Svar: Tack :-)

Ja, dessa perioder alltså! :-)
Sarasdiary




Kom ihåg mig?