Sunday diary


Kl. 12:43 |
Hej bloggisar! Hur har ni det ? Hoppas ni haft en fin helg och känner er laddad för kommande arbetsvecka. Eller är ni kanske lediga ? Mammaledig ? :-) Jag tycker nog allt ni har blivit så tysta här inne, vilket är förståligt såklart med tanke på det fina vädret. Och många kikar ju in här via bloglovin och iphonen. Men så tråkigt det är att kika in här och inte en liten hälsning. Jag vet själv att jag är dålig just nu på att lämna ett litet spår, men jag ska skärpa mig. Promise! I morse hade vi tvättid och som tur var hade ingen bokat efter oss så vi har tid ända till 15.00. På förmiddagen har jag tagit en promenad med podcast i öronen och det var verkligen inte i går. När jag kom hem hade vi främmande av svärföräldrarna och Tilde sa hejdå till faster som varit hemma några dagar. Nästa gång vi ses är det midsommar.

IMG_1956-001

Tilde är inte så kry. Hon har två hörntänder på G upptill och fick i går feber. Var feberfri i morse men nu är den tillbaka igen. Hon hoppade sovningen på förmiddagen och somnade för en halvtimme sedan. Men vaknade såklart precis när jag hade hällt upp en kopp kaffe och satt mig här ute. Så nu försöker J få henne att somna om igen för 30 minuter på hela dagen går inte. Lyckas vi inte får vi ta en liten tur med bilen, då brukar hon sova skönt. Allra helst nu med hennes nya stol :-)





Kommentarer
Sara

Hej Sara lämnar ett litet avtryck här! Hörntänder är inte att leka med. Viktor hade också feber kring den tiden och ont i munnen. Hoppas de kommer upp fort så blir det nog bättre. Går det bra att jobba? Nu är min anställning avslutad på AVA och imorn börjar en ny resa i livet... Känns rörigt i huvudet just nu. Hoppas vi ses snart, må så gott! Kram fr mig.

Svar: Ja dessa tänder alltså, vad de ställer till det!

Det går bra att jobba. Men det är blandade känslor. Det är ju inte som att komma tillbaka till jobbet som det skulle ha varit om vi vore kvar på MAVA. Men kommer väl snart in i det igen. Längtar till semestern.

Hoppas det kommer gå bra att du kommer trivas. Jag vill höra allt! Vi kanske kan ses tillsammans med barnen och fika någon dag så kan de busa av sig lite :-) Vi kommer gärna till Sidsjön :-D Många kramar och LYCKA till i morgon <3
Sarasdiary

Hanna

Schysst att hon gillar nya stolen! Gurra med.
Hoppas tandstrulet går över snabbt!!! Förstår! Känns som det ploppar fram tänder hela tiden nu. Lite mer gnälligt är konsekvensen för G. Ha det bra!! Kram

Svar: Ja det är verkligen stor skillnad nu med nya stolen. Vi vänta väl in i det längsta. Men den är ju från 9 kg och vi vägde låg hon runt nio. Har inte provat åka långt men till veckan blir det Tranås :-)

Dessa tänder alltså! De bara ställer till det!
Kul att ni gilla tårtan! Gilla Gurra? :-D

Kram!!
Sarasdiary

elin en trappa upp

Jag har sommarlov, tills jag börjar jobba. Skönt!

Svar: Ååå vad härligt :-)
Sarasdiary

Emelie

[MARKED AS SPAM BY ANTISPAM BEE | Server IP]
Jag är nyfiken på vilken stol ni valde? :-) Jag kikar in här trots fint väder :-)

Svar: Det blev Maxi cosi Mobi :-D Har tänkt skriva ett inlägg om det men inte hunnit med riktigt :-)
Vad kul att du kikar in här. Jag ser ju på statistiken att många kikar in här, men ändå ekar det så tomt vissa dagar.

Kram!
Sarasdiary

Gunilla

Åh vad man är dålig på att kommentera. Är inne och läser här i stort sett varje dag, ska bättra mig :-) Klart du vill ha feedback! Tycker veckorna bara flyger iväg nu och det är fullt schema. Mycket kul saker så man ska ju inte klaga :-) Idag har vi varit på Liseberg med lilltjejen, på Kaninlandet som är toppen, det kan jag verkligen rekommendera! Haft en superrolig dag och nu blir det att somna i soffan haha.
Ha det toppen! Gunilla

Svar: Men du Gunilla tror jag är den flitigaste på att lämna spår :-)

Åååå Liseberg! Nästa år kanske T är lagom stor för ett besök dit :-) Synd det är så långt ner till Göteborg.

Kram kram!
Sarasdiary




Kom ihåg mig?