Nytt i badrumsskåpet


Kl. 09:45 |
För någon dag sedan var det dags att handla ny ansiktskräm och rengöring. Jag har länge använt CLINIQUE men tycker de produkterna är så dum mot plånboken ;-) Efter lite rekommendationer av en vän så ska jag nu testa denna från Nivea. Det vore ju underbart om mitt ansikte accepterade produkten! Tänk vad många hundralappar jag skulle kunna spara in och lägga på annat ? ;-) Senast överförda61 Solen skiner här i sundsvall och himlen är blå. Så idag ska jag passa på att göra något som jag inte gjort i år, åka iväg för att sola och bada lite. Äntligen ska den bleka kroppen få lite färg :-) I eftermiddag ska vi åka ner till Hudiksvall och hämta hem Tilde som blev hämtad i går för att sova en natt. Pratade nyss med henne i telefonen och det hade gått så bra och hon har det så roligt. Skönt att höra :-) Nej, in och hämta lite kläder i sovrummet och sedan sticka i väg! Puss och kram  




Kommentarer
nathalie

hoppas det funkar , nivea har aldrig fungerat för mig faktiskt .

Svar: Okey. Hittills har den funkat fint :-)
Sarasdiary

Gunilla

Jag har den ansiktskrämen, jag gillar den och den är prisvärd precis som du säger. Som rengöring har jag en annan från Nivea, den som är blå och heter Wash Gel. Hoppas de nya grejena funkar, inte fel om man slipper lägga en förmögenhet på sådana här saker, finns ju så mycket annat kul att köpa :-)

Svar: Kul att höra :-) än så länge har den funkat fint :-)

Hoppas du haft en fin helg!
Sarasdiary




Kom ihåg mig?