En mysig eftermiddag


Kl. 20:01 |
Hej vänner. Vi har haft en mysig eftermiddag när jag kom hem från jobbet. Middag tillsammans, cykeltur och bad. Sedan blev det nedvarvning i soffan till favoriten Emil i Lönneberga och nu sover hon gott. Somnade bums i sin egen säng när vällingen tog slut. Nöjd tjej med andra ord :-) Vi har den senaste tiden haft det lite bökigt med Tildes nattningar. Hon har v ä g r a t somnat i sin säng. Ni som har hängt med här sedan hon kom vet att hon har sovit i egen säng redan dag 1, förutom när hon varit sjuk. Hon flyttade in till eget rum när hon var fyra månader och det har fungerat så bra. Men efter att tänderna började komma har det verkligen krånglat. Det som funkar nu är att hon somnar i sin säng, som står inne i vårat sovrum, efter att hon druckit vällingen själv. Snart ska vi försöka flytta in den till hennes rum igen. I går blev Tilde 1 år och 2 månader. Förstår inte vart våran lilla bebis har tagit vägen. Oj så tiden går snabbt. I slutet på augusti början hon dagis och det tror jag hon kommer gilla. Vi brukar gå förbi dagiset i bland och sist släppte hon min hand hon sprang mot staketet för att få komma in och leka. Dagisfröknarna tyckte det var lite skoj så klart. IMG_2310

Nya morgonrocken från geggamoja som är ett av våra favoritmärken här hemma. Stor i storlek så denna kommer hon kunna mysa i länge framöver efter ett härligt bad :-) Du hittar den HÄR på rea just nu!





Kommentarer
Anna Överhem

Vad kul att få höra dig på luren igår, synd att jag stod mitt i ett par öron :-D
Hoppas ni har det bra där på ava. Hälsa! :)

Svar: Hihi :-)

När jag såg att det var du tänkte jag att jag slår väl en Pling :-) Hoppas det går bra att jobba :-)

Kram!!
Sarasdiary




Kom ihåg mig?