Egobird


Kl. 13:03 |
Ååååhhhhh. När jag skulle lägga Tilde för sin lur nu efter lunch så somnade även jag. Jisses så trött jag kände mig. Antar att den tidiga morgonen tar ut sin rätt. Nåja, nu har jag fått i mig lite kaffe så hoppas på att vakna till snart. Sitter nu ute på balkongen och kikar runt lite och såg att Egobird har 30 % på ALLT. Här tre har ni mina favoriter som jag är sugen på att klicka hem. Jag har aldrig handlat något där, men det kanske får bli en första gång nu då ? Har du gjort något fynd nu när alla butiker rear ? Jag har faktiskt inte handlat något. Jag längtar till alla höstkläder kommer in ;-) hihi Högst upp på den listan står Please jeans, stickade koftor och snygga basöverdelar. Dessutom kommer ju plånboken vara mer shoppingvänlig nu när jag har börjat jobba igen. Jag ser fram emot hösten med allt vad den kommer innebära ;-) Senast överförda57




Kommentarer
johanna

Hej!
Har barn i samma ålder som dig så alltid skoj att läsa om er vardag:)
Är ni sugna på syskon? Hur många barn vill ni ha?

Svar: Vad kul Johanna :-)

Någon gång framöver ska hon väl få ett syskon. Inget vi planerar för precis nu :-) Har alltid drömt om en stor familj så tre vore ju perfekt! Men inget att ta för givet så klart!

Själv då? :-)
Sarasdiary

johanna

Ja vi vill också ga syskon. Men inte än.:) två eller tre barn känns lagom. Får börja med två:)

Svar: Hihi, ja :-) Just nu räcker en mycket gott och väl :-)
Sarasdiary




Kom ihåg mig?