TVILLING


Kl. 20:17 |

Sitte roch försöker finna lite inspiration och kom in hos IKEA. Har ni sett dessa tavlor, tvilling ? De har måtten 40 x 50 och kostar endast 79 :- för båda. Jag älskar färgerna och båda två skulle gärna få flytta in i vårat sovrum. Jag har två ramar där inne med motiv som jag vill byta ut. Ja, det får nog bli ett besök dit inom kort. tvilling-bild-set-om-__0164729_PE319888_S4Nu ska jag passa på att se en film. Tilde sover i sin nya säng (mer om det en annan gång) i sitt (!!) rum och J är hos en vän. Så vad passar inte bättre att se en film :-)

Ha en fin kväll!





Kommentarer
Carolina

Åhh, vilka fina!! :-)

Svar: Ja visst är de ? :-) De skulle passa perfekt inne i vårat sovrum!
Sarasdiary

Gunilla

Hej, kikar in här en snabbis mellan semestertripperna :-)
Dessa tavlor var jättefina och passar nog fint i ett sovrum. Ikea har så mycket fint nu tycker jag.
Ha det så gott i solen! Gunilla

Svar: Hoppas du har en fin semester Gunilla. Jag har två veckor kvar! Jisses så fort tiden springer i väg!

Ha det fint och NJUT semestern nu <3
Sarasdiary




Kom ihåg mig?