Norra berget


Kl. 10:06 |
Födelsedagen i går var verkligen perfekt. Blev ordentligt uppvaktad av min lilla familj med frukost på säng och paket. Vi tog det lugnt hela förmiddagen och efter att Tilde sovit sin lilla lur packa vi in oss i bilen och åkte mot Norra berget. Där tittade vi på djuren, fikade och avslutade med att titta ut över Sundsvall, vilken utsikt. Sedan på kvällen fick vi barnvakt till Tilde och vi åkte in till stan för att äta middag på tu man hand följt av en promenad runt på stan. Så fort jag har blivit helt kry kommer min familj upp från sundsvall för att fira mig och J (som fyller år på torsdag), men det blir som sagt när jag blivit helt kry. Inte så kul att baka tårta att bjuda på när jag hostar och snorar ;-) Tänkte bjuda på några bilder från Norra berget i går; Senast överförda71 Senast överförda72 Senast överförda73 IMG_2513 IMG_2520 IMG_2524

Ni kanske undrar varför jag har stövlar på mig. Men det kryllar av huggormar på Norra berget och jag är l.i.v rädd för dem! Tyvärr har inte Tilde några stövlar men ska skaffa det pronto!





Kommentarer
Hanna

Fina bilder på vad som verkar vara en härlig dag. :-)




Kom ihåg mig?