Nelly kampanj


Kl. 09:56 |
Jag måste tipsa er om att Nelly kör en kampanj i dag på bad- och underkläder från wonderland och issue 1.3 intimates. ALLA set kostar 98 kr styck. Det är väl en bra kampanj ? Du kommer direkt till kampanjen HÄR. Jag borde passa på att handla lite nytt, både bikinis och underkläder. Det är en garderob som verkligen behöver uppdateras här hemma. Bikinin här nere gillar jag. Just trekantsmodellen är jag lite svag för. Vilken är din favorit modell ?      

nelly

H.a.p.p.y  s.h.o.p.p.i.n.g





Kommentarer
Sandra

Jag beställde dom här för en stund sen, sen gick jag in på din blogg, lite småroligt :) dom här beställde jag. jättefin den du beställde :) kram

http://nelly.com/se/kl%C3%A4der-f%C3%B6r-kvinnor/badkl%C3%A4der/hela-set/wonderland-116/dishy-bikini-set-116730-100/

http://nelly.com/se/kl%C3%A4der-f%C3%B6r-kvinnor/badkl%C3%A4der/hela-set/wonderland-116/wild-eyed-bikini-set-116770-1/

Svar: Superfina :-)
Sarasdiary

Anna Överhem

Önskar att man hade b

Anna Överhem

Önskar att man hade några bröller kvar att stoppa in i en trekantsbikini

Svar: Haha :)
Anna Överhem




Kom ihåg mig?