Mot Hudiksvall


Kl. 12:21 |
Hej bloggisar! Nu ska jag bara sätta på mig skorna och sedan bege min ner mot Hudiksvall där jag ska vara till i morgon. Planerna är att gå på Sigge Hill i kväll som har 10 års jubileum med 10 stycken gästartister. Det ska bli riktigt riktigt kul! Det var ju inte precis i går jag var ute i hudiksvallsvimlet om jag säger så! ;-) Men om jag känner mig själv rätt så kommer jag börja gäspa redan kl 21.00!

Nej, nu är det dags att fara! Det kommer nog bli en hel del uppdatering på instagram skulle jag tro, följ mig där @sarasdiary!

Senast överförda98

En liten tjuvkik på kvällens outfit.. nytt från VILA!





Kommentarer
Sandra

Hoppas du har det trevligt i Huddik :) hoppas man får se hela outfiten sen nån gång :) kram

Svar: Tack Sandra :-) Glömde helt bort att ta en bild, men kommer säkert att ha den snart igen ;-) hihi
Sarasdiary

Hanna

Hoppas att du har härliga dagar!

Svar: Tack så mycket Hanna <3 Detsamma till dig! :-)

Stor kram!!!
Sarasdiary




Kom ihåg mig?