Linne med volang


Kl. 09:50 |

Hej bloggisar!

Vi är på väg ut genom dörren här hemma. I dag har vi lite att fixa med eftersom vi får middagsgäster. Grillat står på menyn av diverse gott, färskpotatis i ugn och en sallad av melon och feta ost tänkte jag försöka mig på. Det låter väl somrigt och gott ? Förhoppningsvis kommer vi komma hem med en ny kaffemaskin också. Jag vet inte hur länge vi har druckit snabbkaffe nu och det är ingen favorit här direkt.

PicMonkey Collage

Har ni sett vilka söta linnen ? Älskar volangen längst ner! Den piffar verkligen upp, det annars så kanske tråkiga linnet, eller hur ? :-) Finns H Ä R.

 





Kommentarer
Sandra

Hoppas ni har en trevlig dag och maten låter ju definitivt inte fel :) hehe. själv ska jag och några till strax ut till tranviken, sen ikväll blir det utgång :) kram

Svar: Åååhhh det låter ju som en toppendag :-) Säkert mycket folk ute i kväll!

Ha så skoj :-)
Sarasdiary

Junitjej

Vilket fint linne!

Svar: Ja visst är det :-) Jag hoppas på att hitta det i en veromoda butik så jag kan prova. Är lite osäker på storlekarna :-)
Sarasdiary




Kom ihåg mig?