Lindex levererar och sova på dagen


Kl. 13:21 |

Har ni sett vilka söta nyheter Lindex har kommit med på barnavdelningen ? Tilde önskar sig alla tre att ha i sin dagisgarderob. Tänker matcha med leggings i olika färger (vita, svarta och grå). Visst är de söta ? :-)dagiskläderlindex1lindex3Nu ska jag fortsätta njuta min kaffe medan Tilde sover middag. Jag tycker det är SÅ himla skönt att hon sover en gång om dagen nu eftersom det blir oftast lite längre. Hon började sova en gång om dagen strax efter hennes ett-årsdag. Övergången minns jag var rätt så smidig. Hon somnar mellan 11.30-12.00 och sover ofta i ca två timmar.

Hur sover era ett-åringar om dagen ?





Kommentarer
Anna

Dom är jättefina!!
Men köp inte dom två undre, är rena bomullströjor. Molly hade en o trycket sprack efter första tvätten.
Och tyget har ingen stretch alls. Men den övre är Superfin, den köpts jag

Svar: Men tack för tipset. Vad tråkigt att det är så dålig kvalité på trycken :-(

Kram
Sarasdiary

Nikita

Fina tröjor spanade på dem via hemsidan ja me å tänkte som du , perfekta dagis tröjor :-)

Meja sover en gång på dagen ..ca 2-3h rätt skönt :-)

Svar: Ja, det är verkligen skönt och välbehövligt med en liten pause ;-)
Sarasdiary

Det är nackdelen med stora barn, de sover inte på dagen som man själv får sätta sig med en mugg kaffe och vila öronen. Fördelen är att de dagar man inte känner för det kan de gå ut i lekparken själva, och då tar man en mugg kaffe och vilar öronen :)

Svar: Varje ålder har sina för och nackdelar :-)

Hoppas du har haft en fin helg.
Sarasdiary




Kom ihåg mig?