Kärscher fönsterputs


Kl. 08:31 |
Hej bloggisar! Går kvällens träningspass gav mig så mycket energi att jag satte igång och putsade våra fönster + den inglasade balkongen när jag kom hem. Jag är lite förvånad över mig själv men givetvis SÅ himla nöjd. Jag har fått låna en fönsterputsmaskin av min moster och jag måste faktiskt  investera i en själv. Den var grym. Vilket resultat det blev! Jag brukar inte putsa mina fönster själv utan brukar alltid betala en fönsterputsare, men efter att ha testat denna maskin så kan jag nog kunna tänka mig att göra det själv :-) IMG_2871

 Så här fungerar den! Det bästa av allt är att du kan använda den till så mycket mer än bara till fönster. Speglar, kakelväggar, duschdörrar osv. Det är nog bara fantasin som sätter gränserna..

IMG_2876




Kommentarer
Ann-Sofi Engström

Tack för tipset!
Hört så mycket gott om denna fönsterputsmaskin så idag ska jag slå till. Läst om den och såg att den även funkar på duschväggar, perfekt då vi har glasdörr till duschen. Nu ska äntligen alla mina fönster bli rena.
Kram

Svar: Hoppas du blir nöjd ! Jag gillar den massor :-)

KRAM
Sarasdiary

Ann-Sofi Engström

Hann testa några fönster när jag kom hem från Birsta, blev nöjd med resultatet. Nu laddar jag för natt 2. :)
Tjingeling!

Svar: Men så kul!! :-) Hoppas du får en bra natt på jobbet :-)

Kramis
Sarasdiary




Kom ihåg mig?