Höstnyheter


Kl. 08:11 |
God morgon fina ni!  Hur har ni det ? Har ni semester ? Ni kanske jobbar sista veckan som jag gör ? Har bara två dagar kvar nu och sen är jag ledig hela fyra veckor. Så underbart och behövligt. Hörde av någon att det ska vara fint väder hela juli så det känns ju verkligen bra att ha fått "rätt" semesterperiod. Förra sommaren var jag "ledig" men har minne av bara regn och dåligt väder. I går innan jobbet hann jag med en snabbis på stan, så mycket fina höstkläder det har kommit in. Ja, nu kanske det känns lite tokigt att redan börja tänka på höstgarderoben, men jag gillar nog mest att uppdatera den :-)

S0000007024940_F_W40_20130523123548Fin lång cardigan som jag kommer använda ofta i höst... Om du köper två klädesplagg från Holly & Whyte hos Lindex får du ett iphone skal på köpet!

Ha en fin torsdag!





Kommentarer
Camilla

Vilken fin och mysig kofta. Älskar Holly & Whyte den måste jag också ta en närmare titt på:-) Dagar som dessa kan det vara skönt att mysa in sig i en mysig kofta.

Hoppas du får en fin torsdag!

Kram

Svar: Jag älskar också Holly & Whyte, underbara kläder! :-) I dag fick den följa med hem från stan :-D Jag tror du också kommer köpa den ;-) hihi KRAM!
Sarasdiary

Gunilla

Jättefin kofta! Konstigt att tänka på höstkläder, så tänkte jag igår när Ellos-katalogen damp ner i brevlådan, men sen var jag fast! :-) Massa fina kläder, träningskläder och stövlar. Köper nästan alltid stövlar hos dem för de har med olika skaftvidd (har supersmala vrister).
Jag ska jobba tre dagar nästa vecka också, det hade ju varit skönt att gå denna veckan som de flesta andra men förhoppningsvis är det lugnt så man kan ta korta dagar. Sen har jag fyra veckor. Ska bli underbart!
Ha en skön semester så hörs vi här inne :-)

Svar: Hihi, eller hur Gunilla :-D

Hoppas på att min elloskatalog också dimper ner snart. Har kikat lite på nätet och hittat många fina saker till hemmet :-)

Tack så mycket och detsamma till dig :-) Kram!
Sarasdiary




Kom ihåg mig?