En härlig eftermiddag


Kl. 20:37 |
Nu har middagsgästerna åkt hem, Tilde är nattad, det är hyffsat undanplockad här hemma och jag har satt mig här för att blogga och smutta på ett glas vin. Ganska så skön känsla faktiskt. I kväll är det första gången på väldigt länge vi har varit tvungen att tända lite ljus och lampor då det är lite mörkt. Ett åsk-oväder har precis dragit över stan och det är fortfarande riktigt mörkt mot inlandet. Nu ska jag ta och byta plats här hemma och sjunka ner i soffan för att slappa lite. Tror det får bli en film, har ni någon ni kan rekommendera ? Senast överförda78

Här har ni en bild på melonsalladen jag svängde i hop dag. Det är även fetaost och citronmellis. Egentligen ska det vara basilika tror jag, men det var slut i affären så jag tog vad jag hade hemma. Fungerade fint det med.

Senast överförda79

Älskar mitt mateusporslin. Näst på tur står att köpa assietterna och använda de som vardagstallrikar. De är ganska så stor i storlek så de passar fint som det. Extra toppen är ju att de även tål maskindisk.





Kommentarer



Kom ihåg mig?