En bra eftermiddag


Kl. 20:14 |
God kväll fina ni! Men nu är det bara i morgon kvar innan jag går på semester och det kommer jag fira på lördag. Mer om det lite längre fram ;-) hihi Vilken Cliff hanger va ? I dag efter jobbet så kände jag inte för att komma hem och bara äta middag och vänta på att klockan ska bli sju. Direkt efter middagen så tog jag och T bussen in till stan och spana in gatufesten lite. Vi passade även på att smita in på sportsgym där världens bästa PT jobbar! Vi surrade lite och planerade lördagen ;-) Ååå vad jag längtar! Nu har Tilde precis somnat, inte världens lättaste nattning i kväll. Hon skulle upp, upp och upp ur sin säng. Till sist fick jag nog och gick ut därifrån. Ghhaaaa! Det hela slutade med att hon somnade i våran säng men ska snart lyfta över henne. Jag tror hon var övertrött eftersom hon bara sovit 1.5 timmar på hela dagen.

IMG_2425

En liten sneak peak på vad som fick följa med hem från stan...jag kunde helt enkelt inte låta bli ;-)

NU: Äta kvällsfika (smoothie på kvarg, mjölk och jordgubbar) och se på Ernst. Sen blir det sängen!





Kommentarer

Men sötis, puss på dig! Så mysigt att ni kikade förbi <3

Längtar till lördag! Puss puss

Svar: <3
Sarasdiary




Kom ihåg mig?