Bloglovin!


Kl. 13:29 |

Har ni missat Bloglovin ?

Det är verkligen ett perfekt verktyg där du samlar alla dina favoritbloggar så du ser när de uppdateras och kan läsa. Det finns även en app till din telefon nu så du enkelt kan läsa från den. Jag har ganska nyligen laddat hem den appen och den är verkligen perfekt. Där har jag samlat de bloggar jag följer och kan på så vis hänga med snabbt i farten.

Här till höger ser ni en rosa liten ruta (där det står 85 följare). Klicka på den så följer du min blogg. Har du inget bloglovin-konto fixar du det enkelt här :-) Jag lovar, du kommer inte bli besviken!

bloglovin5





Kommentarer

Jag har använt mig av det i ca 6-7 år. Hade aldrig hunnit klicka runt på alla bloggar annars ;-) då kan man läsa ett inlägg i app'en när man har tid ;-)

Svar: Ja det är verkligen toppen :-) tänk vad tid vi sparar ;-) hihi
Sarasdiary

Nikita

Jag har aldrig kommit överens med bloglovin men man kanske skulle ge appen en chans :-)


Sv : jo men det görs inget åt åderbråcket nu då ja är gravid eftersom de förmodligen. Går tillbaka
Efter förlossning .. Gör de inte det så blir de ev operation då :-)
Så får vara bästa vän med stödstrumpan nu :/

Svar: Jag kom inte heller överens med bloglovin förut men sen testade jag appen. Den är toppen :-) prova!

Håller tummarna att åderbrocket går tillbaka, fy så ont det måste göra :-(
Sarasdiary




Kom ihåg mig?