Basic


Kl. 09:18 |

Jag behöver göra en garderobsrensning och strukturering, det är verkligen kaos just nu. Det är inte alls kul att öppna upp garderoben och försöka komma på vad man ska ha när det är en enda röra där inne. Tror det är dags för en bloppis kanske ? Både Sara och Tilde kläder. Vad säger ni ?

Har spanat in lite hos Ellos och hittade dessa söta toppar! Jättefin till ett par enkla jeans i höst, eller hur ? När det blir lite kyligare en kofta över bara. Synd att den inte fanns som svart. För 149 kr blir en din. Bra pris!PicMonkey CollageNu ska jag och Tilde i väg på lite ärende. Vi ligger lite efter i saker vi har att ordna. Typiskt mig att vara ute i sista minuten och jag gillar det inte!

Ha en fin dag, så hörs vi lite senare!





Kommentarer
Nikita

Den där i vitt har ja beställt , tänkte åxå till ett par jeans
Å passar den inte me mage får den vänta till senare i höst :-)

Svar: Berätta gärna hur den är i storlek :-)
Sarasdiary




Kom ihåg mig?